poniedziałek, 28 września 2015

Witamy i zapraszamy !

Witamy i zapraszamy !

Dziś witam się z Wami  w nowym miejscu
na
 blogu sklepu Od A do Zet. 

A teraz czas na przedstawienie się ...
mam na imię Gosia w świecie blogowym znana jako Peninia. Jestem pasjonatką sztuki, zwłaszcza malarstwa, grafiki i rysunku. Lubię podróże, przygody, miejsca z duszą i klimatem.
 Jestem ciągłą marzycielka z głową w chmurach, ale pełną twórczych i zwariowanych pomysłów, uwielbiająca wszystko co pachnie kawą, kwiaty, ogrody oraz wszystkie odcienie koloru brązowego.


Uwielbiam tworzyć z papieru zwłaszcza kartki, notesy, albumy oraz małe formy staram się dużo eksperymentować i próbować sił w nowych technikach. 
Bardzo lubię mixmedia i art-journale. W swoich pracach zamykam magiczną cząstkę siebie... swoich przeżyć i myśli. 
Zabawa z papierem sprawia mi bardzo dużo radości i mam nadzieję, że nigdy się to nie zmieni! 

A tu możecie zajrzeć i podpatrzeć mój blog i galerię prac.

A tu kilka moich prac:






Serdecznie Was pozdrawiam i zachęcam do odwiedzania bloga!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz