wtorek, 13 października 2015

Supełki - sznurki i nitki


Witam!

Zastanawiam się czy wiele z Was lubi ozdabiać swoje prace sznurkiem i różnego rodzaju tasiemkami. Ja mam w szufladzie rolkę szpagatu w zapasie i wielkie pudło koronek, tasiemek i wstążek.

Śmiało stwierdzam, że lubię sznurek i często go używam w charakterze dekoracji.

Przedstawiam dzisiaj dwie prace: layout i kartkę.


Oprócz sznurków użyłam w charakterze elementu zdobiącego kłębków nici.




Papier z wzorem surowego płótna oraz papier w drobną krateczkę biało - żółtą pochodzą z kolekcji


Wydawało by się, że ta kolekcja przeznaczona jest wyłącznie na przepiśniki. Chcę Wam pokazać, że można ten stereotyp złamać,a w kolekcji znaleźć takie perełki jak widać na zdjęciu.
Ja bardzo lubię papiery z wzorami faktur : juty, płótna, desek, dżinsu, koronki. 
Papiery z tej kolekcji są dobrej jakości, mają wysoką gramaturę (250 gram), a cena za zestaw jest śmiesznie niska w stosunku do jego zawartości.


Brzegi LO-sa wycięte zostały przy pomocy
zestawu dziurkaczy Marthy Stewart Flourish Lace

Oprócz tego wzoru dostępnych jest jeszcze kilka innych. Znajdziecie je w dziale Narzędzia i akcesoria.

Te kolorystycznie pasujące do bazy ćwieki pochodzą z
 tego zestawu




Kartka wykonana jest z z UHK-ów - lubianych powszechnie papierów. Użyłam arkuszy z tzw.  trudnym wzorem - czyli takim o którym myślimy, że na kartki się raczej nie nadaje.




Udało mi się nawet dobrać wstążkę z zestawu Joy w kolorze idealnie pasującym do papierów. Lubię takie właśnie kompozycje kolorystyczne "ton w ton". Kraftowe bazy uwielbiam  i często stosuję, choć nie do każdego projektu można się nimi posłużyć. Ta, na której wykonałam kartkę dostępna jest w tym miejscu.



Sznurek - ten konkretny i w innych kolorach - znajdziecie
 w tym miejscu

Sklep oferuje tasiemki, kokardki, wstążki w wielkim wyborze
i kolorze - a znaleźć je można w dziale
Dodatki - Kokardki, tasiemki, wstążki


Papiery, z których kartka jest wykonana to oczywiście
UHK Gallery - kolekcja WEEKEND - SUNDAY



Zestaw tych urodziwych papierów ( 6 wzorów po 2 szt.)  możecie zakupić w naszym sklepie za zawrotną kwotę.........  10 zł. Nie ma się co zastanawiać, tylko brać! 
Jak uważacie - do jakich projektów tych papierów najlepiej użyć?

Bądźcie uprzejmi skomentować post i wyrazić swoją opinię na temat dekoracji ze sznurka i tasiemek.

Produkty są podlinkowane w tekście i na obrazkach:

   

Dziękuję za uwagę, życzę miłego dnia i zapraszam do regularnych odwiedzin bloga - z pewnością się nie zanudzicie!




6 komentarzy:

  1. Ha, zrobić kłąb sznurka nie sztuka, ale tak pięknie go wkomponować, że staje się idealnym uzupełnieniem pracy - to już sztuka nie lada :) Śliczne prace.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ! Miło mi, że zechciałaś przeczytać post i wyrazić opinię.

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dziękuję i zapraszam do stałej obserwacji bloga.

      Usuń
  3. cudowna praca . A ja się tak zastanawiam jak dałaś sobie radę z tym cudnym dziurkaczem MS koronkowym przy takiej gramaturze papieru . Mam takowego i nie daje rady 220 a co dopiero grubszym ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Mój dziurkacz tnie bez problemu i inne Marthy Steward też dają radę. Problem miałam tylko z jednym, który wzór miał na środku.

      Usuń