czwartek, 1 października 2015

Witam w czwartki.

Witam Was serdecznie - czwartki to "mój" dzień do inspirowania Was :) Jednak zaglądajcie do nas cały tydzień - codziennie inna projektantka, comiesięczne wyzwania, posty z nowościami sklepowymi, promocjami :) Ale ... na początku chciałabym bardzo podziękować za to, że mogłam dołączyć 
do grona DT :)
Na imię mam Agnieszka, w internecie posługuję się nickiem: chanya13


Swoim papierowym hobby zajmuję się od ponad 3 lat. Początkowo nawet nie sądziłam, że mnie 
to tak pochłonie. A wsiąkłam bez reszty.
Moje prace to przede wszystkim kartki na różne okazje jak i bez okazji, exploding boxy oraz
 notesy i przepiśniki.
Uwielbiam kolory i  kontrasty. Często zdarza mi się łączyć "nietypowe" wzory lub sięgać po kolory "nieodpowiednie" na daną okazję ;) Lubię prace wielowarstwowe z kwiatami, motylami, perłami,
 tekturkami, koronkami i wycinankami. Chętnie tworzę zarówno w stylu romantycznym jak i vintage. 
Mam słabość do prac w kolorze ..... fioletowym.

Poza papierem swój wolny czas dzielę pomiędzy ogród i góry.

Moje papierowe twory możecie znaleźć tutaj:  blog: http://cardmakinghobby.blogspot.com/
i tutaj FB : https://www.facebook.com/cardmakinghobby
A poniżej kilka moich prac:















Pozdrawiam, Agnieszka - chanya13

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz