wtorek, 3 listopada 2015

Kartka ślubna w pudełku

Witam!

Chciałabym dzisiaj przekonać Was do korzystania z gotowych baz na pudełka i boxy. Pudełko jest idealnym opakowaniem dla przestrzennej kartki.
Kartka ślubna, którą miałam za zadanie wykonać zgodnie z życzeniem zamawiającej miała mieć dodatkową powierzchnię na podpisy i pudełko do którego można by pomieścić grubo wypchaną kopertę.



Wykorzystałam digi stempel autorstwa Judi Judyta


Ponieważ nie lubię robić pudełek posłużyłam się
 gotową bazą kwadratową z kartonu o gramaturze 300 mg marki Latarnia Morska

Gotowe bazy to dla mnie optymalne rozwiązanie. Jestem zadowolona z tego produktu: pudełko jest odpowiednio duże aby pomieścić kartkę kwadratową w standardowym wymiarze ozdobioną 3D oraz kopertę z zawartością. Ze względu na grubość kartonu i jego wykończenie pudełko prezentuje się elegancko
i solidnie. Nie trzeba używać kleju do ustabilizowania pudełka, bo jest ono tak sprytnie skonstruowane, że po złożeniu wszystko się porządnie trzyma w całości. Producent zamieścił nawet na Youtubie filmik  ilustrujący sposób składania pudełek i boxów.



Ponieważ lubię połączenie jasnych fioletów i mięty zdecydowałam się użyć do dekoracji mojego pudełka papieru z kolekcji UHK Gallery Celebration 2 w połączeniu z gładkim liliowym arkuszem innego producenta.

Kwiaty wykonałam własnoręcznie barwiąc papier czerpany kredkami akwarelowymi.


Do wycięcia elementów ozdobnych użyłam następujących wykrojników  dostępnych w sklepie:


Użycie gotowej bazy bardzo ułatwiło mi pracę i z efektu jestem bardzo zadowolona.

 

 


Dziękuję za uwagę i zapraszam na kolejne inspiracje.

1 komentarz: