wtorek, 24 listopada 2015

Kartka z okienkiem

Witam stałych obserwatorów i sporadycznych podglądaczy!

Tekturki będą się pojawiały w tym tygodniu na każdej pracy.
Ja wybrałam śliczne okienko,  przez które można podglądać "Rozalię w Ogrodzie"

Wykorzystałam digi - stempel autorstwa Kingi Dodot.



Lubię tekturkę - okienko i często ją zamieszczam na moich pracach, szczególnie na LO-sach.
Jak widać, na kartce również prezentuje się nieźle po postarzeniu tuszem i ozdobieniu perlmakerem.



Poniżej zamieściłam wykaz podlinkowanych produktów dostępnych w sklepie:



Zapewne większość z Was stosuje tekturki w swoich pracach, a ja polecam je jako ciekawe uzupełnienie dekoracji. Polecam tekturkę - okienko Latarni Morskiej, użyjcie jej i z pewnością będziecie zadowoleni z efektu. Jestem ciekawa w jaki sposób i jakimi produktami ozdobilibyście tekturkę - okienko?

Dziękuję za uwagę i zapraszam na kolejne inspiracje.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz