niedziela, 20 grudnia 2015

AnetaA gościnnie

Witam w przedświąteczną niedzielę.
Zapewne wszyscy mają sporo pracy przed zbliżającymi się Świętami Bożego Narodzenia,
ale może znajdziecie chwilkę na poznanie naszej
Gościnnej Projektantki - AnetyA.
Prezentacja Anety i wybranej przez nią pracy to część nagrody za wygraną w #2 wyzwaniu - Miś.

Oto AnetaA:

Jest mi niezmiernie miło, że mogę gościć w Waszych progach.
Już w czasach szkolnych, czyli dość odległych próbowałam swych sił w różnych dziedzinach – był rysunek, powstało mnóstwo laurek  (kiedyś robiło się laurki, nie kartki ;) ) w różnych technikach, robiłam na drutach i szydełku, szyłam, malowałam, robiłam stroiki, do tego doszła biżuteria, filc….
Ale miłość do papieru zwyciężyła, ciągle rozwijam swoje umiejętności, poszukuję, próbuję.
Nie tworzę w określonym stylu, trudno przypisywać mi jakieś preferencje, ale jedno się nie zmienia – moje uwielbienie dla czerni, szarości i srebra,
choć w moich pracach nie zawsze to widać.
Pracuję, wychowuję i scrapuję 

Praca, którą przygotowałam jest w świątecznym klimacie, gdyż czas ku temu najwyższy, by przesłać wszystkim świąteczne życzenia, a moim zdaniem najlepiej zrobić to wykorzystując  świąteczny Loft.
Połączyłam szarości z czerwienią, całość ożywiłam dodatkowo perłowymi mgiełkami, brokatowym splashem, farbą brokatową i żeby było jeszcze bardziej błyszcząco dodałam brokat hologramowy.

Efekty zobaczcie sami :)











Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga:
artymdesign.blogspot.com


Dziękujemy za piękną, świąteczną inspirację.
Jeszcze raz GRATULUJEMY wygranej i zapraszamy do kolejnych wspólnych zabaw na naszym blogu.

2 komentarze:

  1. To ja bardzo dziękuję za możliwość gościnnych występów :) Cieszę się, że mogłam zaprezentować swoją pracę :) I na pewno spróbuję jeszcze swoich sił w Waszych wyzwaniach.

    OdpowiedzUsuń