środa, 27 stycznia 2016

Przepiśnik

Hej!
Dzisiaj czytacie 101 posta!
I w tym poście mam zaszczyt przedstawić mój przepiśnik )
Wykonany na bazie papierów ze Sudio75 Palce Lizać.

Po raz pierwszy zastosowałam rozwiązanie zamknięcia przepiśnika na gumkę.
Wstążka jakoś mało mnie przekonuje akurat w takiej pracy i długo myślałam, jak rozwiązać problem z zamykaniem.
Gumkę schowałam nieco w okładce wycinając w beermacie niewielki rowek.
Tak, by nie wystawała i łatwo było przykleić papier.
A zamykamy zahaczając gumkę o ćwiek.
 Brzegi okładek okleiłam taśmą washi.
Tym razem pojawił się niewielki problem, gdyż nie miałam czerwonej.
Postanowiłam ją potuszować, by kolor był jak najbardziej zbliżony....
I tak powstał ten oto przepiśnik.







W pracy wykorzystałam:

 

   

  

  





Pozdrawiam wszystkich serdecznie,
Art Soul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz