czwartek, 28 lipca 2016

Z ramką

Hej!

W tym tygodniu przedstawiamy Wam masy plastyczne.


Użyta przeze mnie  masa to masa Marthy Steward, bardzo lekka i delikatna.
Fajnie się z nią pracuje, jest bardzo wydajna (o czym już pisała Roma). Odciski wychodzą z foremek bardzo łatwo.
 Szybko wysycha - niemal od razu można użyć gotowych figurek na pracy.
Jeśli nie zużyjecie całego opakowania od razu, pamiętajcie, żeby przechowywać ją z wilgotną ściereczką w szczelnie zamkniętym opakowaniu.
Tylko nie za długo, bo może wyschnąć i trzeba będzie ją reanimować, albo wyrzucić....

Zrobiłam z niej ramę obrazu, na którym umieściłam grafikę Janet.

Kartka ma kilka piórek i kwiatków :)
Tym razem jednak nie użyłam moich ulubionych listków, tylko Mariankowe :)
W roli głównej oczywiście papiery UHK Gallery.





W pracy wykorzystałam:

  

  

 
  

  


Dziękuję i życzę miłego popołudnia!
Art Soul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz