piątek, 15 lipca 2016

Złoto na ślub

Hej, hej!

Wykonujecie czasem prace tylko z papierów wizytówkowych?
Ja tak.
I dziś właśnie taką pracę Wam przedstawię.
A właściwie dwie.

Exploding box i pudełko na zdrapki w prezencie ślubnym.
Znajoma poprosiła mnie o wykonanie pracy, która powali wszystkich gości na kolana.
Koniecznie miały się w niej znaleźć piórka, koraliki, cekiny itp.
No i miała się błyszczeć!
Z cekinów zrezygnowałam, bo za nimi nie przepadam,  ale żeby użyć całej reszty, musiałam wymyślić jakiś sposób, by to połączyć i jednocześnie nie przesadzić.
I tak wpadłam na pomysł zrobienia shaker boxów w boxie.
Efekt moim zdaniem dość ciekawy.
No i najważniejsze, że Dorotka była zachwycona!


Uwaga! 
Mnóstwo zdjęć!!!














Pudełko na zdrapki ma wymiary 16,5 x 11,5 cm.
Udało mi się je wykonać idealnie i to za pierwszym razem!
Tylko nie wiem czemu, nie użyłam do białego papieru folderu :)
Jakoś dopiero dziś się zorientowałam, oglądając zdjęcia.




W pracy wykorzystałam:

  

  

  

 

  




  

  


Dziękuję za odwiedziny i przy okazji przypominam Wam o trwającym wyzwaniu ŚLUBNYM.
Zapraszamy do zabawy!

Życzę miłego dnia!
Art Soul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz