piątek, 2 września 2016

Ślubnie z torcikiem i pomponami

Witajcie.
W tym tygodniu niestety Was nie zaskoczę - pokażę bowiem pudełko ślubne.
Pomimo jednak, że często je wykonuję staram się, 
by każde było inne.
Tym razem zmiksowałam ze sobą arkusze dwóch zupełnie różnych stylistycznie firm - Galerii Papieru i Craft&You Designe.
Dotąd zielony arkusz Galeryjny kojarzył mi się głównie z liśćmi i tak właśnie wyobrażałam sobie jego zastosowanie. Zaskoczył mnie bardzo pozytywnie. Jego dość intensywny kolor sprawił bowiem, że zupełnie zmieniłam zdanie na jego temat. Tak na prawdę pasuje do wszystkiego.





W tym tygodniu produktem numer jeden na naszym blogu są taśmy, tasiemki, wstążki, pompony i inne "duperelki", bez których tak na prawdę nasze prace byłyby nijakie.
I tu też nie popisałam się oryginalnością, gdyż użyłam niczego innego jak tylko pomponów na taśmie w kolorze jasnego różu. W sumie to poodcinałam pompony od taśmy i przykleiłam je na wieczku, torcika oraz ściankach. Może niby nic oryginalnego, ale efekt fajny.



Torcik stał się dla mnie sporą niespodzianką. Okleiłam go bowiem niczym innym jak "kartonikami" z opakowań po tekturkach ze Snip Art. Tak naprawdę to już kiedyś mnie one zaintrygowały. Mają fajny nadruk i kolor, dzięki czemu można je ciekawie wykorzystać przy wielu projektach.  Całość udekorowałam stokrotkami WOC, które od roku leżały w szufladzie i prosiły się o wykorzystanie ;) Hehe.. ale śmiesznie to zabrzmiało.




Postanowiłam też zrezygnować z kalendarza z zaznaczoną datą ślubu i zastąpiłam tekturką. Na bocznych ściankach obok życzeń zamieściłam również kieszenie na pieniążki z odpowiednim ich przeznaczeniem ;)




Dziś z NOWOŚCI w sklepie mamy papiery ScrapBeery's, papier DP Craft, wykrojniki i inne akcesoria. Zachęcam więc do odwiedzania naszego sklepu, każdy na pewno znajdzie coś dla siebie :)

Chciałabym też przypomnieć Wam o naborze do DT. Kto wie?! Może właśnie czekamy na Ciebie.

Buziaki MargoLa


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz