piątek, 14 października 2016

Czekoladownik dla nauczyciela


Witajcie.
Moja dzisiejsza inspiracja jest prosta, ale ze względu na dzisiejszą datę w kalendarzu, zupełnie na miejscu. Dziś swoje święto obchodzą nauczyciele oraz pracownicy oświaty. Celowo więc jako inspirację w tym tygodniu wybrałam bazę na czekoladownik firmy Eco Scrapbboking. Po raz pierwszy użyłam bazy tej firmy w takiej właśnie formie. Co mogę o niej powiedzieć?! Myślę, że jest dość sztywna, ma fajne wykonanie i efektowne wykończenie. Mogę ją polecić z czystym sumieniem tym bardziej, że cena też jest dość atrakcyjna.
Nad papierem też nie musiałam się zbyt długo zastanawiać od razu wiedziałam, że będzie to arkusz UHK Gallery  z kolekcji ON MY OWL - Arrows.



Szkoła zawsze kojarzyła mi się z sową, nie mogło więc jej dziś zabraknąć w mojej pracy. 
W sumie dzięki temu miałam okazję użyć mojego nowego wykrojnika, który pomimo wielu elementów składowych jest na prawdę rewelacyjny. A sowa po sklejeniu jest po prostu boska ;) Myślę, że warto mieć ten wykrojnik w swych zbiorach, gdyż można go wykorzystać na różne okazje, nie tylko święto październikowe.




Dziś też znajdziecie u mnie tekturkę Snip Art z napisem "Dla naszej Pani". W sumie to nic z nią specjalnego nie zrobiłam. Pomalowałam ją jedynie gesso ;)





Zapraszam Was również do działu NOWOŚCI. W tym tygodniu nasza szefowa poszalała i dorzuciła trochę różności. Wśród nich znajdziecie taśmy dwustronne, kolorowe piórka, emaliowane kształty  samoprzylepne, zestawy dziurkaczy Marthy Stewart, dziurkacze narożnikowe oraz wykrojniki.
Jak sami widzicie jest w czym wybierać.

Na koniec w mieniu całego DT wszystkim nauczycielom oraz pracownikom szkoły chciałabym złożyć  serdeczne życzenia wielu sukcesów zawodowych, spełnienia obranego celu oraz tego, aby podejmowany trud był źródłem satysfakcji i społecznego uznania.

Pozdrawiam serdecznie
MargoLa



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz