poniedziałek, 3 października 2016

Rozpoczynam prezentację...



... nowego DT :)


Początek tygodnia i …. początek nowej przygody. Ogromnie się cieszę, że będę mogła Was inspirować na blogu sklepu od A do Zet ;)
Mam na imię Aneta, może kojarzycie już nicka AnetaA? Nic wymyślnego, ale nie sądziłam, że rękodzieło, a ostatnio scrapbooking tak zawładnie częścią mojego życia. Tworzę od bardzo dawna, zaczynałam
w ubiegłym wieku od klasycznych laurek, przeszłam etap zbieractwa wszystkiego, co się da i przyszła wreszcie możliwość tworzenia na bardziej profesjonalnych materiałach. 
No i przepadłam…. Szukam, kombinuję, próbuję. Od jakiegoś już czasu prowadzę nawet bloga, o czym wcześniej nawet bym nie pomyślała. Pokażę Wam kilka moich prac, takich, które bardzo lubię, a jeśli zechcecie zobaczyć więcej, to serdecznie zapraszam w gościnne progi bloga od A do Zet i na mój oczywiście też --- klik






Mam nadzieję, że z ciekawością przeczytacie kolejne wpisy nowych członkiń zespołu :)
Moje są poniedziałki, więc już serdecznie zapraszam :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz