poniedziałek, 28 listopada 2016

Dla faceta... na bogato :)

Bo kto powiedział, że tylko dla kobiety ma być na bogato?
Od zawsze mam problem z chipboardami i die-cutami, czyli po prostu z wycinankami, mówiąc w skrócie (i po polsku). Elementy mogą być grubsze, wypukłe (np. z tekturki czy pianki) lub zupełnie płaskie wycięte z arkusza dołączonego do kolekcji. Z tekturkami jakoś daję chyba w końcu radę, ale z innymi... 
Jakie by nie były, nigdy tak do końca nie wiem, gdzie i jak je wkomponować, więc tym razem poszłam na całość...
Wykonałam kartkę dla mężczyzny, warstwową i bogatą, 
z wieloma drobnymi dodatkami - są tekturki, małe powycinane kształty, są także metalowe elementy, 
całość już trochę podrdzewiała, podniszczona i pochlapana.
Spójrzcie, co mi wyszło






Do zrobienia kartki wykorzystałam m. in. 

      

Wiem, że kartka dotarła już dawno do rąk adresata i się spodobała, więc mam nadzieję, że i Wam się spodoba :)






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz