piątek, 16 grudnia 2016

Pudełko z Uhakowych papierów


Witajcie. 
Wstyd się przyznać, ale nie zrobiłam w tym roku ani jednej kartki bożonarodzeniowej.
Moja dzisiejsza inspiracja również w ogóle nie będzie związana ze świętami.
Pokażę Wam bowiem pudełeczko, które wykonałam jakiś czas temu na 50-lecie szkoły.
Trudne to było dla mnie zadanie, gdyż zwyczajnie nie miałam zielonego pojęcia co można zamieścić w takim pudełku. A, że u mnie wychodzi wszystko w trakcie pracy, z reguły nic nie planuję bo koncepcja się zmienia dziesięć razy zanim powstanie praca.
Tym razem postawiłam na papier UHK Gallery z kolekcji LOFT - czyli szarości i róże.





Bazę na pudełko wykonałam z papieru dwustronnego Paka Maka


W środku pudełka znajduje się kolejne, mniejsze w którym znalazły się buttony z pamiątkową datą i wizerunkiem szkoły.



Ze sklepu użyłam jeszcze.


Na koniec zapraszam jeszcze do działu NOWOŚCI. Tam czekają na Was wykrojniki Craft Passion, tekturki SnipArt oraz arkusz magnetyczny.

Pozdrawiam serdecznie
MargoLa



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz