niedziela, 22 stycznia 2017

MR gościnnie

Witamy witamy!

Dziś przedostatnia niedziela stycznia, więc zgodnie z "tradycją" witamy gościa.
Inspirowanie Was na naszym blogu to część nagrody
za wygraną w #15 wyzwaniu - Ozdoby świąteczne.
Zwycięską pracę MR możecie zobaczyć TUTAJ

Witamy więc dzisiaj MR czyli Magdę :)

Witam 
Mam na imię Magda. 
Scrapbookingiem i cardmakingiem zajmuję się ponad 2 lata. 
Jest to moja pasja, odskocznia od codzienności, wspaniały relaks i zabawa :) Uwielbiam pastelowe kolory, kocham papiery, kwiaty, wszelkie ozdoby i tekturki :)
Bardzo lubię tworzyć kartki na różne okazje, boxy, albumy, notesy.
Jakiś czas temu pokochałam także zabawę mediami. Bardzo wciągnęło mnie alterowanie przedmiotów codziennego użytku, nadawanie im "drugiego życia".
Na dzisiejszą gościnną inspirację przygotowałam ramki - upominki z okazji Dnia Babci i Dziadka :) 

Wykorzystałam cudne gotowe tekturowe ramki z firmy SnipArt.

 

Do tego delikatne pastelowe papiery, trochę ozdób
i zdjęcia ukochanej wnuczki zyskały ciekawą oprawę :) 




Mam nadzieję że Dziadkom spodobają się prezenty :) 
A jeśli ktoś zechciałby obejrzeć więcej moich prac, zapraszam serdecznie na moją stronę na Facebooku

Pozdrawiam serdecznie cały zespół od A do Zet i dziękuję za gościnę na blogu :)
Magda R.


Dziękujemy za piękną inspirację.
Jeszcze raz GRATULUJEMY wygranej i zapraszamy do udziału w kolejnych wyzwaniach.


Przypominamy również o kończącym się dzisiaj wyzwaniu - COŚ NOWEGO.
Na Wasze prace czekamy do 23.55


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz