piątek, 5 maja 2017

Świecznik ze słoiczka po nutelli


Witajcie.
W tym tygodniu pracujemy z taśmami washi. Przyznam szczerze, że nie używam ich w swych pracach często. Służą mi one raczej w życiu codziennym, np w znaczeniu kredek, jako znaczniki w książkach, zdobiłam nimi drewniane spinacze i ramki.
Moja dzisiejsza inspiracja będzie bardzo skromna. Ja wiem, że to raczej nie w moim stylu, ale czasami trzeba wykonywać i takie prace.
Tym razem postanowiłam zrobić coś z niczego i przygotowałam mini lampion ze słoika po nutelli.
Słoiczek okręciłam kolejno taśmą, wstążką i sznurkiem. To wszystko przykleiłam na klej termiczny. Na to dokleiłam rozetkę, którą wykonałam na tablicy do bigowania.  Do środka wsypałam śnieg i włożyłam podgrzewacz. 
Wykonanie lampionu zajęło mi jakieś 
15-20 min., gdyż trochę z rozetę się zeszło ;)
Efekt końcowy jest bardzo fajny. Zobaczcie zresztą sami.












Z NOWOŚĆI w tym tygodniu mamy papiery ryżowe, dziurkacze, tablicę do robienia ramek i wszelakich pudełek, papiery i wiele, wiele innych. ZAPRASZAMY.

Pozdrawiam serdecznie
MargoLa





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz