poniedziałek, 12 czerwca 2017

Kartka ze stemplem

Stemple nie są mi obce, 
ale przyznam, że leżą gdzieś tam w kącie... przynajmniej większość z nich, mam jednak swój ulubiony, o którym pamiętam :)
Użyłam go robiąc dzisiejszą inspirację - kartkę urodzinową. Stanowi bowiem doskonałe uzupełnienie, dopełnienie pracy, nadaje charakteru, jest po prostu taką kropką nad i :) U mnie dzięki stemplowi zmieniło się trochę tło, popękało?






Co znajdziecie w naszym sklepie?

Papier UHK 30x30 PROVENCE - VIN BLANC      

Tekturkowa ramka z Fabryki Weny.

Udanego tygodnia :)

2 komentarze:

  1. Przecudna kartka :) Stempla nie zauważyłam od razu, ale dzięki opisowi wszystko stało się jasne. Jest bardzo uniwersalny, ładnie się wkomponowal ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) ja go bardzo lubię, nie dominuje, a jednak daje to coś :)

      Usuń