piątek, 28 lipca 2017

Kartka ślubna z kwiatami z foamiranu


Witajcie.
Uwielbiam inspiracje, w których nie mam żadnych ograniczeń.
Dzisiaj jest taki właśnie dzień i cieszę się z tego powodu bardzo.
Ostatnio mam hopla na punkcie kraftu i zaokrąglonych rogów.  Prace tak wykonane wydają się delikatniejsze i bardziej eleganckie.
Chciałabym pokazać Wam jedną z moich ślubnych kartek, które wykonałam już jakiś czas temu. Oczywiście nie może w niej zabraknąć wyżej wspomnianych elementów.


Kartka została wykonana na kraftowej bazie firmy Studio 75, której rogi zaokrągliłam dziurkaczem narożnikowym firmy Dp Craft. Osobiście bardzo lubię wyżej wspomniane narzędzie chociażby dlatego, że posiada 3 funkcje, a tym samym mogę uzyskać 3 różne wzory na rogach papieru. Oczywiście nie mogło tutaj również zabraknąć papieru UHK Gallery.



Meritum kartki stanowi przepiękna tekturka firmy egoCraft.pl. Sama ramka jest tak piękna, że w zasadzie nie potrzeba do niej dodatkowych ozdób. Jako, że ja lubię bardzo dodatki nie mogłam się oprzeć i dodatkowo nałożyłam kolejną ramkę tym razem jednak z papieru. W centrum ramki zobaczycie gołąbki pochodzą z wykrojnika firmy Joy.



Kwiaty wykonałam sama z żółtej pianki, której środki powstały dzięki stemplowi Crealies.


W tym tygodniu na półkach naszego sklepu pojawiło się kilka NOWOŚCI - przepiękny papier ryżowy, perły w płynie Tonic, tablica do robienia zakładek, trymer i inne.
Zapraszam.
MargoLa


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz