piątek, 1 września 2017

Męskie pudełko na osiemnastkę.


Witajcie.
Dzisiaj miałam przygotowaną dla Was karteczkę, ale plany się zmieniły i pokarzę Wam męskie pudełko. W zasadzie to nie za dobrze czuję się w tych klimatach. Tego typu prace zawsze przysparzają mi niemało trudności. Tym razem jednak poszło mi sprawnie, a pudełko które powstało jest całkiem ciekawe.
Nie zabraknie też zieleni oraz czerwieni - czyli kolorów przewodnich tego tygodnia.
Większość moich ostatnich prac bazuje się na papierach UHK Gallery. Tym razem pod nożyczki poszły starsze kolekcje tej firmy - WEEKEND SATURDAY  oraz AVONLEA.




W tym tygodniu postanowiłam troszkę pobawić się mediami. Wyszła mi przy tym bardzo ciekawa puszka z "Dekalogiem 18 latka" Farby, klej, lakier oraz gesso pochodzą z naszego sklepu. Z kolei mgiełki wykonałam sama z barwników do ciast i kawy.






Na ściankach pudełka znajdziecie tekturki ego.Craft Niestety nie ma ich jeszcze na półkach naszego sklepu, ale na pewno pojawią się już wkrótce.


W tym tygodniu nasza szefowa poszalała. Mamy bardzo dużo NOWOŚCI, których nie sposób jest wymienić. Coś dla siebie znajdą na pewno miłośnicy dodatków i papierów StudioLight, Galerii Papieru oraz Craft&You. Mamy też wykrojniki Crealies, patyczki kreatywne, pistolety klejowe i wiele, wiele innych. Zapraszam.








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz