czwartek, 5 października 2017

Przygodę czas zacząć :)

                                                                          
                                                                          Witajcie,


 Mam na imię Agnieszka i dostąpiłam zaszczytu dołączenia do grona świetnych projektatek na blogu  sklepu od A do Zet... super niespodzianka i kolejna fantastyczna przygoda w moim życiu.

Prywatnie miłośniczka kawy i gorzkiej czekolady... i jak każda z was pochłonięta do reszty w przydasiach w kąciku mojej pracowni.
We wszystko co tworzę wkładam wiele swojego serca i pasji.
Moja przygoda ze scrapbookingiem trwa już ładnych kilka lat a od  ponad roku pokazuję ją Wam na mojej blogowej stronie.


http://kieleragnes.blogspot.com
Codziennie uczę się nowych technik, a te które poznałam przekazuje w moich tutorialach i inspiracjach i na nie właśnie zapraszam was co czwartek na blogowe strony od A do Zet.


Uwielbiam mix-mediowe szaleństwo chlapania farbami, tuszami, które czasem pochłania mnie bez reszty i wtedy powstają projekty bardziej szalone i skomplikowane.... ale tworzenie kartek, albumów i tych bardziej czystych form też nie jest mi obce i sprawia mi ogromną przyjemność.


Zapraszam... rozgośćcie się i może znajdziecie w mojej twórczości coś, co Was zainspiruje.


Oto kilka z moich prac którymi chciałam się z wami dzisiaj podzielić i przybliżyć  wam troszkę moją twórczość.

                                                                        


















Pozdrawiam Was serdecznie i mam nadzieję, że moje prace będą dla Was inspiracją do tworzenia nowych drobiazgów :)

Agnieszka 






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz