piątek, 6 października 2017

W ramach powitania...

Witajcie!
 Mam na imię Agnieszka, zaś w internetowym świecie znana jestem jako Erita. Jestem trochę niespokojną, kreatywną duszą, która uwielbia rozwijać swoje pasje, w tym głównie scrapbooking i wszystko to, co się pod nim kryje. Lubię eksperymentować z coraz to nowymi technikami, stylami i materiałami. Właśnie ta możliwość nieskończonych kombinacji i nowych odkryć urzekła mnie w cardmakingu. Każdy odnajdzie tutaj coś dla siebie! Ogromnie się cieszę, że będę Was mogła inspirować na blogu sklepu od A do Zet!

Zapraszam Was serdecznie do obejrzenia kilku z moich przykładowych prac!
Przyznam Wam, że wybór nie był łatwy, bo sporo się u mnie dzieje zaczynając od kartek, poprzez czekoladowniki, exploding boxy, notesy aż po albumy, ale dziś ograniczyłam się do kilku prostszych form. Po więcej zapraszam Was na blog Nożyczki Rudej i oczywiście co piątek do od A do Zet!











Mam nadzieję, że pokazane prace troszkę Was zainspirowały i z chęcią odwiedzicie nas jeszcze nie raz po nową dawkę pozytywnej, twórczej energii!
Pozdrawiam serdecznie,
Erita

2 komentarze: