wtorek, 12 grudnia 2017

Foamiran w nieco innej formie - męskie pudełko urodzinowe


Witajcie.
Doskonale zdaję sobie sprawę z tego, że za moment będą święta, więc nie macie za bardzo czasu na czytanie. Mój post będzie więc krótki i na temat ;)
W tym tygodniu pracujemy z foamiranem, który większości z nas kojarzy się z kwiatami.
I tu Was zaskoczę ja użyłam go w zupełnie innym celu, a mianowicie wycięłam z niego kokardę wykrojnikiem Marianne Designe ;) 





W tym tygodniu też sięgnęłam po papiery firmy Laserowe Love, które pojawiły się niedawno na półkach naszego sklepu. Jak już kiedyś wspominałam, jestem nimi oczarowana.





Jako, że przyszły właściciel pudełka uwielbia ryby i hobbistycznie zajmuje się ich łowieniem nie mogło ich również zabraknąć w podarunku. Ozdobiłam nimi torcik, dodając dla ożywienia kilka gałązek improwizujących wodorosty. 




Całość jest bardzo prosta, ale za to elegancka. Myślę, że z pianki obok kwiatów i kokard śmiało można by było wycinać innego rodzaju elementy. Myślę, że kiedyś jeszcze spróbuję ;)

Pozdrawiam serdecznie

1 komentarz:

  1. Świetny pomysł na wykorzystanie foamiranu! A torcik z rybkami... Świetny! :D

    OdpowiedzUsuń